zaterdag 31 juli 2010

Ik ziek, Diesel zoek.

Vanmorgen ben ik met mijn baasje naar de dierenarts geweest.
Ik had vannacht de hele kamer onder gespuugd terwijl ik nauwelijks wat gegeten had.
De dokter heeft mij helemaal onderzocht.
Hij gaf me een beetje eten waar ik eerst niks van wilde weten maar omdat hij zo aandrong een heel klein beetje van zijn vinger van heb afgegeten.
Daarna kreeg ik twee spuitjes voor de misselijkheid.
De eerste vond ik geen probleem maar van de tweede schrok ik nogal zodat ik van de onderzoekstafel afsprong.
De dierenarts gaf me daarna een knuffel en ik ging weer naar huis.
Thuis gekomen werd ik weer misselijk en moest ik onder de tafel overgeven.
Mijn baasje was zo druk met opruimen geweest dat ze het helemaal niet in de gaten had dat Diesel zich stiekem verstopt had in de wc.
Toen ze erachter kwam dat Diesel weg was had hij al de hele wc overhoop getrokken.
Baasje liep door het huis te roepen totdat ze de wc-deur opentrok en daar Diesel vond met allemaal papier uit de prullenbak.
Hij had het emmertje opgegooid en de wc-borstel lag ook op de grond.
Wat een boefje is mijn broertje toch he?
Ik doe het vandaag maar rustig aan want ik voel me nog niet toppie en hoop dat het spuitje van de dokter maar helpt.

Groetjes en een heel erg slap pootje van Elvis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten