vrijdag 30 juli 2010

Ik ben ziek!

Ik ben ziek.
Mijn buikje is van streek dus ik wil niet eten en drinken want als ik dat doe dan moet ik ervan spugen.
Mijn baasje wist eerst niet wie van ons ziek was.
Ze had de dokter al gebeld en de assistente zei dat ik vandaag op dieet moest van gekookte kip.
Mijn baasje dacht al dat ik ziek was maar voor de zekerheid kreeg mijn broertje ook gekookte kip.
Maarja hij wilde wel eten en ik niet.
Toen ons baasje mij hoorde kokhalzen toen ik alleen in de gang was wist ze dat ik het was.
Mijn baasje heeft me vanavond gedwongen te eten maar ik hield mijn kaken stijf op elkaar.
Heb uiteindelijk wel gedronken om haar een plezier te doen.
Als het morgen niet beter is moet ik dit weekend misschien nog naar de dokter.
Zielig he?

Groetjes en een slap pootje van Elvis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten