donderdag 8 juli 2010

Kat in de zak!

Mijn broertje is compleet krankjorem geworden!!
Mijn baasje en haar ouders kwamen thuis en hadden wat plastic zakken bij zich.
Niks bijzonders zou je denken maar mijn broertje is zooooo nieuwsgierig dat hij op de kop in
een plastic tasje zat om te kijken wat er allemaal in zat.
Mijn baasje vond dit wel komisch en maakte de tas leeg voor Diesel.
Toen de tas eenmaal leeg was werd hij helemaal gek!
Ik schrok me echt kapot want hij zat in de tas en maakte me gewoon bang.
Baasje en haar ouders vonden het wel grappig en maakten er foto's van maar zeg nou zelf...
Das toch niet gezond! Wie gaat er nu in een plastic zak zitten en glijd er de kamer mee door.
Pffft...laten we het erop houden dat hij last van de warmte heeft of iets van een zonnesteek.
Maar ik houd het hoofd koel, mij maken ze niet gek!!

Groetjes en een poot van Elvis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten