maandag 2 augustus 2010

Hoera! Ik ben weer beter!

Gisteren wilde ik eerst nog niet eten en hield mijn kaken stijf op elkaar als mijn baasje me eten wilde geven.
Ik was veels te bang dat ik weer zou moeten spugen ondanks dat ik sinds eind zaterdagmiddag niet meer gespuugd had.
Mijn baasje vond het steeds zo'n strijd om mij aan het eten te krijgen dat mijn oma en opa uiteindelijk maar een spuitje hebben gebracht om daar het eten in te doen.
Mijn baasje en mijn oma hebben me toen beide eten gegeven en toen ging het een stuk beter.
sÁvonds heb ik weer alleen gegeten uit mijn bakje.
Mijn baasje vond dat heel stoer en moedigde me aan.
En vandaag...nou vandaag voel ik me weer toppie en eet ik gewoon lekker zelf!

Groetjes en een alweer wat krachtige pootje dan gisteren Elvis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten