donderdag 26 augustus 2010

Ik ben niet eigenwijs!!!

Vandaag wilde mijn baasje mij een tabletje geven tegen wormen maar daar had ik geen zin in.
Ze wilde elke keer het tabletje in mijn keel stoppen maar ik hield mijn kaken stevig op elkaar!
Dat vond ze niet leuk en nam me in de houdgreep maar elke keer als ze de tablet in mijn mond stak dan spuugde ik hem weer uit.
Dat heeft ze een tijdje geprobeerd maar ter vergeefs.
Uit pure frustatie is ze toen me maar gaan pesten door te gaan stofzuigen.
Nu vraag ik het je!! Ppffft! Wat eigenwijs is mijn baasje toch!
Denken dat ik mijn mond open doe voor een tablet! Ben toch niet gek?
S'avonds probeerde ze me te slim af te zijn door het tabletje in stukken door mijn eten te doen maar ik was haar lekker weer te slim af want ik heb gewoon om het tabletje heengegeten. Zoals ik al zei ben toch niet gek???

Groetjes en een poot van Diesel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten